Volg je bestelling
👉 Wanneer staat de bezorger voor de deur:
Iedereen wordt op de hoogte gebracht van het bezorgmoment door middel van een mail van de bezorgdienst. Hierin staat vermeld wat het verwachte bezorgmoment is (Verzender: WORDTECH).
👉 Pakket gemist:
Wanneer je het pakket mist ontvang je een mail en briefje door de deur. Het pakket gaat de volgende werkdag naar een DHL ServicePoint in de buurt. Wil je liever niet de straat op en je pakket toch thuis ontvangen? Maak een nieuwe bezorgafspraak via de ontvangen mail.
👉 Krijg levering updates op je mobiel:
1. Download de AfterShip app.
2. Vul je track en tracé nummer in.
3. Kies de verzender: YunExpress.
Hoe volg je jouw zending met gemak? Ontvang notificaties op jouw mobiel met de AfterShip app! In verloop van het verzendproces vind je bij de verzendinformatie (Stap 1: Shipment information) ook de tracking code van DHL parcel, een 3SWLT code. Bekijk de website van DHL voor meer gedetailleerde bezorginformatie en de mogelijkheid om een bezorgafspraak aan te passen.
Download of Scan de QR-code voor de AfterShip App. (gratis) IOS & Android ⭐️
🔎 Vul hieronder jouw track & tracé nummer in: